Żaden przedsiębiorca nie chce, aby jego wizytówka była nudna i nieciekawa. Niewielkie kartoniki powinny zachęcać nowych kontrahentów do współpracy, dlatego muszą przykuwać uwagę. Jednak jak zaprojektować wizytówkę, żeby była czytelna, oryginalna, a na dodatek zachęcała do współpracy? Jednym z ciekawszych rozwiązań jest pokrywanie tekstu czy logotypu lakierem wybiórczym.
Niecodzienne wykończenie wizytówki
Wizytówki z lakierem wybiórczym są świetną alternatywą dla osób, które nie chcą lakierować wizytówek w całości, ponieważ projekt zakładał, że będą znajdowały się na niej elementy matowe. Częściowe pokrycie lakierem wybiórczym sprawia, że kolory logotypu mają intensywną barwę, a całość wygląda interesująco. Lakier nałożony na matową powierzchnię uwydatnia wybrane elementy takie jak tekst, dzięki czemu wizytówka od samego początku przykuwa uwagę. Co więcej, wizytówki z lakierem wybiórczym wyglądają elegancko i ekskluzywnie, więc zachęcą do współpracy niejednego poważnego kontrahenta.
Wysoka jakość lakierowania
Przedsiębiorca, który decyduje się na częściowe lakierowanie kartonika, powinien wybrać profesjonalną drukarnię, która zagwarantuje najlepszy efekt estetyczny. Najlepsze firmy podejmują się lakierowania nawet drobnego tekstu, jednocześnie gwarantując wysoką jakość wykonania. Co więcej, w odróżnieniu od wizytówek lakierowanych tradycyjnie, te wykończone lakierem wybiórczym mogą być poddawane obróbce introligatorskiej czy tłoczeniom. Innowacyjny lakier utrwalany jest za pomocą promieniowania ultrafioletowego, przez co nie kruszy się nawet w miejscach cięcia.
Warto pamiętać, że dobrze zaprojektowana wizytówka jest kluczowa dla sukcesu. Z tego względu, wizytówki z lakierem wybiórczym są najlepszym rozwiązaniem dla firm, które poszukują skutecznego sposobu na przykucie uwagi każdego klienta.