Zdecydowana większość ulotek, wizytówek, reklam na billboardach czy plakatów wykonana jest za pomocą tradycyjnego ciemnego druku na jaśniejszym tle. To efektowne i bezpieczne rozwiązanie, do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Jednak konkurencja jest tak duża, że przedsiębiorstwa wykorzystują coraz to nowsze pomysły na to, aby przyciągnąć uwagę i zapaść w pamięć klienta. Jednym z takich rozwiązań jest druk białym kolorem.

Zalety białego druku

Druk białym kolorem to niezwykle interesująca alternatywa dla druku, z jakim zazwyczaj się spotykamy, to znaczy takiego, gdzie mamy do czynienia z czarnym lub kolorowym tuszem. Biały atrament na ciemnym tle prezentuje się na tyle oryginalnie, że od razu przyciąga naszą uwagę. Kontrast między naniesioną grafiką a czarnym kolorem tła jest tak silny, że już z daleka krzyczy do odbiorcy. W przypadku mniejszych formatów jak np. wizytówka biały tusz, szczególnie naniesiony na wysokiej jakości ozdobny papier, dodaje natomiast elegancji i klasy skutecznie budując pozytywny wizerunek marki.