Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju wydarzeń i eventów wiąże się z dostosowywaniem zaproszeń czy broszur do konkretnego odbiorcy. Pomocny w tym aspekcie może okazać się tzw. druk personalizowany, czyli technika stosowana przez drukarnie i pracownie graficzne, polegająca na dostosowaniu każdego egzemplarza do indywidualnych wymogów.

Druk personalny kojarzy się przede wszystkim z zaproszeniami, np. tylko ślubnymi. Jednak tę technikę z powodzeniem wykorzystywać można w listach, czy w budowaniu spersonalizowanych ofert, gdzie Klienci mogą mieć zaproponowaną dostosowaną specjalnie pod nich propozycję, np. określony rabat czy dodatkowe konsultacje.

Opisane wyżej przykłady należą do grupy tzw. zmiennych tekstowych, czyli zastosowania spersonalizowanego tekstu w określonych partiach druku. Istnieje jeszcze jedna kategoria – zmienne graficzne. Do zmiennych graficznych może należeć zastosowanie indywidualnego koloru, wzoru lub zdjęcia. Ma to swoje przeznaczenie na przykład w produkcji identyfikatorów.

KIEDY JESZCZE UŻYWA SIĘ DRUKU PERSONALIZOWANEGO?

Druk personalizowany może mieć zastosowanie w identyfikacji określonych produktów, osób czy usług. W tym celu wykorzystuje się najczęściej kody kreskowe i QR. W biznesie tego rodzaju oznaczenia używane są do numerowania ankiet, biletów czy korespondencji.

Drukarnia Mijal Druk posiada w swojej ofercie druk personalizowany. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii sam proces personalizacji jest niezwykle szybki, prosty i efektywny. Zapraszamy do współpracy, zarówno firmy, jak i osoby indywidualne. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i niebanalne rozwiązania. Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania i zaproponują najlepsze i optymalne rozwiązania.