Wszyscy, nie tylko właściciele firm, wiedzą, że przed świętami popyt na określone produkty i usługi rośnie nawet dziesięciokrotnie. Święta Bożego Narodzenia to doskonały czas, żeby wypromować swój biznes.  Druk ulotek czy folderów przedstawiających specjalne, świąteczne oferty warto zacząć odpowiednio wcześnie! To już ostatni dzwonek na to, żeby przekonać do siebie potencjalnych Klientów!

Wszelkie działania reklamowe warto zaplanować już w okresie jesiennym, tj. w październiku lub listopadzie. Atrakcyjne promocje i rabaty, ciekawe hasło reklamowe i przyciągająca wzrok szata graficzna ulotek to klucz do sukcesu! Jeżeli sprzedajesz towary, które dobrze współgrają ze świąteczną atmosferą, to sukces gwarantowany. Jeśli jednak profil Twojej działalności mniej wpisuje się w ten klimat to będziesz się musiał postarać trochę bardziej. Wszystko jednak jest kwestią odpowiedniego podejścia – zarówno do swojego produktu, jak i do Klientów.

KROKI, KTÓRE NALEŻY PODJĄĆ PRZED ŚWIĘTAMI

  • Dokładnie określić swoją grupę docelową, która najprawdopodobniej dokona u Ciebie zakupów lub skorzysta z Twoich usług przed świętami
  • Zindywidualizować komunikaty reklamowe, tak, żeby odbiorca wiedział, że przekaz kierowany jest właśnie do niego. Należy też pamiętać, że w zależności od grupy wiekowej komunikaty powinny mieć bardziej luźny, lub bardziej oficjalny charakter
  • Zlecić doświadczonej drukarni lub pracowni zaprojektowanie i druk ulotek Ważne jest, aby ulotki i broszury miały prosty przekaz, prezentowały jakąś atrakcyjną promocję lub rabat i zachęcały do zakupu! Najlepiej wykorzystać świąteczne akcenty i ciepłą kolorystykę. Dobrze sprawdzają się wszelkie nawiązania do polskich tradycji rodzinnego spędzania tego czasu

Jeżeli szukacie drukarni, która profesjonalnie zajmie się przygotowaniem ulotek czy folderów do Waszej świątecznej promocji, to dobrze trafiliście! Drukarnia Mijal Druk przywiązuje dużą wagę do estetyki i wykorzystuje nieszablonowe rozwiązania. Jesteśmy otwarci na Twoje propozycje i z chęcią udzielimy Ci niezbędnych wskazówek biznesowych.